- Úvod
- Výměna, reklamace, VOP, GDPR
- VÝMĚNA ZBOŽÍ
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud se náhodou stane, že Vámi vybraná velikost nesedí nevěste hlavu - samozřejmě, že je možné zboží vyměnit.
Zkontrolujte zda je dané zboží v jiné velikosti či barvě skladem, tzn. zobrazuje se v e-shopu.
Kontaktujte nás buď telefonicky na telefonní číslo +420 737 132 290 nebo emailem na info@hophopshop.cz a sdělete nám prosím, že budete chtít provést výměnu - my pak uděláme poznámku u patřičné objednávky.
Pokud máme náhradní velikost či barvu skladem, můžeme Vám náhradní zboží odeslat prakticky okamžitě. Pokud ne, můžete si vybrat zboží podobné, nebo můžeme vznést dotaz na našeho dodavatele a zboží, které byste potřebovali, můžeme případně doobjedat.
Výměna zboží probíhá prostřednictvím nové objednávky.
Do objednávky je potřeba vždy do poznámky uvést, že se jedná o výměnu.
Zaslání vraceného zboží zpět:
Zboží nám můžete zaslat poštou, či jiným dopravcem. My Vám v rámci výměny nabízíme možnost vrátit zásilku přes Zásilkovnu.
ZÁSILKOVNA ČR
Při výměně je v rámci ceny dopravy jak doprava nové zásilky k Vám, tak zpětná zásilka prostřednictvím Zásilkovny k nám.
V objednávce uveďte, že se jedná o výměnu a chcete zboží Vrátit přes Zásilkovnu. My Vám zašleme kód na zpětnou zásilku (podrobnosti viz níže).
(Vratky nemají takovou prioritu jako běžné zásilky, takže jejich dodání trvá o něco déle, obvykle pracovní 3-4 dny (Běžné zásilky jsou na výdejním místě k dispozici obvykle následující den po podání, my víme kdy bývá svoz a snažíme se zásilky dodat vždy před tímto časem). Záleží také na tom, kdy v daný den zásilku předáte. Každý pracovní den se koná svoz a pokud zásilku předáte před časem svozu odjede zásilka k další dopravě ten samý den. Pokud předáte zásilku po čase svozu odjede následující pracovní den.)
Na zpětnou zásilku Vám v systému Zásilkovny zašleme do emailu kód, na základě kterého Vám v pobočce Zásilkovny vytisknou štítek na zpětnou zásilku a zásilku odešlou.
Takto štítkem označená zásilka už si najde cestu zpět k nám. Není potřeba psát na zásilku adresu ani nic jiného.
Do zásilky přiložte prosím fakturu/kopii faktury/lístek s poznámkou, kde bude č. objednávky a poznámka o co se jedná a č. účtu, kam chcete vrátit peníze za vrácené zboží.
Nové zboží Vám odešleme ihned poté, co obdržíme Vaši platbu za novou objednávku.
Po obdržení Vámi vraceného zboží Vám vrátíme peníze za vrácené zboží za na Váš účet.
Postup při výměně zboží přes Zásilkovnu shrnutí:
1) Zavoláte nebo napíšete nám, že máte zájem o výměnu.
2) Vytvoříte novou objednávku, do poznámky napíšete že se jedná o výměnu a máte zájem o zpětnou zásilku přes Zásilkovnu. Objednávku uhradíte.
3) My Vám odešleme novou zásilku a zašleme Vám kód na zpětnou zásilku.
4) Vracené zboží zabalíte a balíček odneste do Zásilkovny. Kód na zpětnou zásilku sdělíte v pobočce Zásilkovny. Obsluha na základě kódu vytiskne štítek, zásilku označí a odešle. Do zásilky nezapomeňte prosím přiložit fakturu/kopie faktury/lístek s poznámkou, kde bude č. objednávky a poznámka o co se jedná a s č. účtu, kam chcete vrátit peníze za vrácené zboží.
Tento bod můžete spojit s bodem 5), ať si ušetříte cestu ;-)
5) Vyzvednete si novou zásilku v Zásilkovně.
6) Zpětná zásilka se vrátí k nám, zásilku převezmeme, zkontrolujeme stav zboží a v případě, že bude vše v pořádku, Vám vrátíme peníze za zboží na Váš účet.