Celý duben a květen je na značku na BEDA a LOAP doprava zdarma ;-) --- Chcete slevu na další nákup? Vyplňte nám prosím dotazník od Heureka.cz a my Vám pošleme kód na slevu 5% a 10%. --- Více se dočtete v novinkách.
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 300,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
17.03.2023
SLEVA NA DALŠÍ NÁKUP
Víte, že za každý vyplněný dotazník spokojenosti od Heureka.cz Vám zašleme na Váš email slevový kód? Dokonce dva: pro nákup nad 500,-Kč na slevu 5... číst celé
07.05.2021
Barefootové bačkůrky Beda boty - porovnání s variantou SLIM
Dobrý den,  zde Vám přehledně shrneme rozíl mezi barefootovými bačkorkami Beda Boty 060010/W a variantou 060010/W/02 SLIM. Velikostní tabulka 060010... číst celé
06.10.2022
ŘÍJEN = SLEVA 15% na sandály, zimní a celoroční obuv zn. Beda
  ŘÍJEN = SLEVA na sandály a celoroční obuv zn. Beda...  do 31.10.2022 můžete uplatnit slevu 15% na sandály a celoroční obuv zn. Beda. V košíku vlo... číst celé
Zobrazit všechny novinky

REKLAMACE

Snažíme se mít v našem eshopu cenově dostupné, ale zároveň zboží,  jehož kvalita a zpracování je na dobré úrovni. Přesto se někdy stane, že daný kus či pár může být z výroby vadný a vada nebyla na první pohled zřejmá.

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Za vadu však nelze považovat změnu na zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení či nesprávného používání.

Uvědomte si prosím, že zákonem stanovená doba pro uplatnění práva z vady a životnost např. obuvi jsou různé pojmy. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání. To znamená, že při intenzivním používání dojde k opotřebení obuvi mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž vznikne spotřebiteli právo z vady.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

Kontaktujte nás buď telefonicky na telefonní číslo +420 737 132 290 nebo emailem na info@hophopshop.cz, sdělte nám jaký máte problém a my se vynasnažíme Vám vyjít vstříc.

 

Postup při reklamaci zboží:

1) Zavoláte nebo napíšete nám a domluvíme se na dalším postupu.

2) Zašlete nám zboží zpět (poštovné za zaslání reklamované zboží hradíte v první fázi Vy, v případě uznání reklamace Vám bude uhrazeno).

Zásilku nám můžete poslat na naši adresu HopHopShop.cz, Na Konvářce 19, 150 00 Praha 5, nebo můžete využít služby Zásilkovny a zaslat nám reklamaci na pobočku A Pyro ohňostroje s.r.o., Radlická 462/19, 150 00 Praha 5.

Pokud nám budete zásilku zasílat na pobočku Zásilkovny, do kontaktních údajů prosím vyplňte tel. +420 737 132 290 a email info@hophopshop.cz.

Do zásilky prosím přiložte reklamační protokol či kopii faktury a připište prosím, o co se jedná.

Nezasílejte nám prosím zásilky na dobírku, takové zásilky nepřejímáme.

3) Zásilku převezmeme, posoudíme stav zboží nebo zboží přepošleme k reklamaci výrobci a proces pokračuje k dalšímu bodu.

4)

4a) Uznaná reklamace

- zboží bude opraveno a zasláno Vám zpět vč. poštovného za zaslání reklamovaného zboží k nám, nebo

- v případě neodstranitelné vady Vám zašleme náhradní zboží

(Vrácení peněz je možné ve výjimečných případech po oboustranné dohodě či pokud se vada opakuje.)

4b) Neuznaná reklamace

Zboží Vám zašleme nazpět.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Proč nakupovat u nás?
  • Veškeré položky skladem

  • Kvalita prověřená zákazníky

  • Bezproblémová výměna

2018-2023 HopHopShop.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz