REKLAMACE
Snažíme se mít v našem eshopu cenově dostupné, ale zároveň zboží, jehož kvalita a zpracování je na dobré úrovni. Přesto se někdy stane, že daný kus či pár může být z výroby vadný a vada nebyla na první pohled zřejmá.
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Za vadu však nelze považovat změnu na zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení či nesprávného používání.
Uvědomte si prosím, že zákonem stanovená doba pro uplatnění práva z vady a životnost např. obuvi jsou různé pojmy. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání. To znamená, že při intenzivním používání dojde k opotřebení obuvi mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž vznikne spotřebiteli právo z vady.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Kontaktujte nás buď telefonicky na telefonní číslo +420 737 132 290 nebo emailem na info@hophopshop.cz, sdělte nám jaký máte problém a my se vynasnažíme Vám vyjít vstříc.
Postup při reklamaci zboží:
1) Zavoláte nebo napíšete nám a domluvíme se na dalším postupu.
2) Zašlete nám zboží zpět (poštovné za zaslání reklamované zboží hradíte v první fázi Vy, v případě uznání reklamace Vám bude uhrazeno).
Zásilku nám můžete poslat na naši adresu HopHopShop.cz, Na Konvářce 19, 150 00 Praha 5, nebo můžete využít služby Zásilkovny a zaslat nám reklamaci na pobočku A Pyro ohňostroje s.r.o., Radlická 462/19, 150 00 Praha 5.
Pokud nám budete zásilku zasílat na pobočku Zásilkovny, do kontaktních údajů prosím vyplňte tel. +420 737 132 290 a email info@hophopshop.cz.
Do zásilky prosím přiložte reklamační protokol či kopii faktury a připište prosím, o co se jedná.
Nezasílejte nám prosím zásilky na dobírku, takové zásilky nepřejímáme.
3) Zásilku převezmeme, posoudíme stav zboží nebo zboží přepošleme k reklamaci výrobci a proces pokračuje k dalšímu bodu.
4)
4a) Uznaná reklamace
- zboží bude opraveno a zasláno Vám zpět vč. poštovného za zaslání reklamovaného zboží k nám, nebo
- v případě neodstranitelné vady Vám zašleme náhradní zboží
(Vrácení peněz je možné ve výjimečných případech po oboustranné dohodě či pokud se vada opakuje.)
4b) Neuznaná reklamace
Zboží Vám zašleme nazpět.