- Úvod
- Výměna, reklamace, VOP, GDPR
- VRÁCENÍ ZBOŽÍ
VRÁCENÍ ZBOŽÍ (ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY)
Pokud se stane, že Vám Vámi vybrané zboží nevyhovuje, máte právo do 14 dní odstoupit od smlouvy.
Zboží nám můžete zaslat bez předchozího upozornění, v každém případě však prosíme však o přiložení kopie faktury / faktury / lístečku s poznámkou o co se jedná, nebo formuláře "Odstoupení od smlouvy", který jste obdrželi v příloze emailu s potvrzením objednávky. Budeme tak schopni identifikovat o jakou objednávku se jedná a co si přejete se zbožím zaslaným zpět provést - vrátit/vyměnit.
Zboží nám můžete zaslat poštou či jiným dopravcem na adresu: HopHopShop.cz, k rukám D. Šašková, Na Konvářce 2039/19, 15000 Praha 5. Pokud bydlíte blízko, můžete nám po předchozí dohodě zboží privézt i osobně. Můžete také využít zpětnou zásilku prostřednictvím Zásilkovny - ozvěte se nám a my Vám zašleme kód na zpětnou zásilku, který sdělíte v pobočce Zásilkovny. Obsluha vytiskne štítek na zásilku, zásilku označí a odešle. Za zpětnou zásilku Vám z částky za vracené zboží odečteme 40,- Kč.
V případě zájmu, pokud potřebujete s vrácením zboží poradit (osobní odběr, vrácení přes Zásilkovnu...), nás můžete kontaktovat buď telefonicky na telefonní číslo +420 737 132 290 nebo emailem na info@hophopshop.cz. Sdělte nám jaký máte problém a my se vynasnažíme Vám vyjít vstříc, respektive se domluvíme na způsobu vrácení zboží.
Vrácení zboží můžete využít i pokud si nejste jisti správnou velikostí - můžete si objednat více velikostí a ty nepotřebné pak zaslat zpět.
Postup při vrácení zboží:
1) Zavoláte nebo napíšete nám a domluvíme se na dalším postupu.
2) Zašlete nám zboží zpět (Česká pošta, jiný dopravce, ...), poštovné za vrácení zboží hradíte Vy. Nebo můžete využít zpětnou Zásilku za 40,- Kč (částku odečteme z částky za vracené zboží).
Nezasílejte nám zásilky na dobírku, takové zásilky nepřejímáme.
Do zpětné zásilky prosím přiložte kopii faktury / fakturu / lísteček nebo formulář pro "Odstoupení od smlouvy", který jste obdrželi v příloze emailu po vytvoření objednávky. Údaje, které by tam měly být: jméno a příjmení; adresa; název zboží + velikost, kterého se výpověď týká, č. objednávky; datum objednávky nebo obdržení zboží; č. účtu, kam chcete vrátit peníze zboží; datum a podpis.
Tip: Pokud zasíláte zásilku prostřednictvím České pošty, postačí ji zaslat jako "Doporučený balíček". Sice to trvá déle, obvykle 3-4 dny, ale je to levnější než "Balík do ruky". Můžete také využít službu "Cenné psaní", ta je omezena tím, že vracené zboží se musí vejít do speciální plastové obálky A4, kterou Vám prodají přímo na poště. Cenné psaní je obvykle doručováno následující den po podání.
3) Zásilku převezmeme, zkontrolujeme stav zboží a proces pokračuje k dalšímu bodu.
4) Vrátíme Vám peníze na Váš účet (v případě osobního je možnost vrácení peněz v hotovosti).
Vrací se plná částka za zboží (v případě, že vrátíte zboží nenošené a nepoškozené).
Vrací se částka za Vámi uhrazené dopravné k Vám ve výši nejlevnějšího způsobu dopravy. Pokud nevracíte všechno zboží, poštovné se nevrací.
Vzhledem k tomu, že nabízíme bezplatné způsoby úhrady (převodem, on-line platby, platby karotu) částku za způsob platby dobírku nevracíme.