VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud se náhodou stane, že Vámi vybraná velikost nesedí nevěste hlavu - samozřejmě, že je možné zboží vyměnit.
Zkontrolujte zda je dané zboží v jiné velikosti či barvě skladem. Kontaktujte nás buď telefonicky na telefonní číslo +420 734 307 487 nebo emailem na info@hophopshop.cz, sdělte nám jaký máte problém a my se vynasnažíme Vám vyjít vstříc.
Pokud máme náhradní velikost či barvu skladem, můžeme Vám náhradní zboží odeslat prakticky okamžitě. Pokud ne, můžete si vybrat zboží podobné, nebo můžeme vznést dotaz na našeho dodavatele a zboží, které byste potřebovali, můžeme případně doobjedat.
Postup při výměně zboží:
1) Zavoláte nebo napíšete nám a domluvíme se na dalším postupu.
2) Zašlete nám původní zboží zpět (Česká pošta, Zásilkovna, ...), poštovné za vrácení zboží hradíte Vy.
Nezasílejte nám zásilky na dobírku, takové zásilky nepřejímáme.
Zásilku převezmeme, zkontrolujeme stav zboží a proces pokračuje k dalšímu bodu.
Tip: Pokud zasíláte zásilku prostřednictvím České pošty, postačí ji zaslat jako "Doporučený balíček". Sice to trvá déle, obvykle 3-4 dny (někdy i déle), ale je to levnější než "Balík do ruky". Jinou možností je využít službu "Cenné psaní", tímto způsobem lze zasílat zásilky, které se vejdou do speciální plastové obálky velikosti A4 (prodávají se na pobočkách pošty). Cenné psaní je obvykle doručováno následující den po odeslání. Pokud máte dostupnou nějakou pobočku Zásilkovny, můžete nám balíček (v rámci ČR) vrátit jejím prostřednictvím - více viz níže.
3) My Vám zašleme nové (náhradní) zboží.
Zaslání nového zboží je zpoplatněno sníženou sazbou:
- Česká pošta (Balík) 50,- Kč
- DPD ČR 50,- Kč
- Česká pošta (malý balíček nebo dopis) 35,- Kč
- Zásilkovna ČR 35,- Kč
(Zásilkovna SR 60,- Kč, Slovenská pošta 75,- Kč).
Tip!
Pokud na náhradní zboží spěcháte, lze celý proces urychlit tím, že si vytvoříte novou objednávku, kde Vám upravíme cenu dopravy.
Nové zboží Vám odešleme ihned poté, co obdržíme Vaši platbu a nemusíte čekat až Vámi vracené zboží dorazí k nám.
Po obdržení Vámi vraceného zboží Vám vrátíme Vaši zálohu za na Váš účet, ze kterého byla platba poukázána.
Zasílání původního (vyměňovaného) zboží přes Zásilkovnu (v rámci ČR)
Chceme Vám vyjít vstříc, a proto Vám nabízíme vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny za sníženou cenu 35,- Kč.
Cenu za dopravu Vám vyfakturujeme, nebo odečteme z částky, kterou Vám budeme zasílat zpět na účet. Jedná se o tzv. zápočet.
Vrácení prostřednictvím Zásilkovny Vás vyjde na míň jak 50% toho co byste zaplatili za zaslání prostřednictvím České pošty.
Vratky nemají takovou prioritu jako běžné zásilky, takže jejich dodání trvá o něco déle, obvykle pracovní 3-4 dny (Běžné zásilky jsou na výdejním místě k dispozici obvykle následující den po podání, my víme kdy bývá svoz a snažíme se zásilky dodat vždy před tímto časem). Záleží také na tom, kdy v daný den zásilku předáte. Každý pracovní den se koná svoz a pokud zásilku předáte před časem svozu odjede zásilka k další dopravě ten samý den. Pokud předáte zásilku po čase svozu odjede následující pracovní den.
V případě zájmu nás kontaktujte a my Vám zašleme emailem štítek, který si vytisknete a přilepíte na zpětnou zásilku. Pokud máte problémy s tím, si vytisknout štítek doma nebo v práci, čtěte prosím dále.
Nemáte možnost si štítek vytisknout?
Pokud nemáte možnost si štítek vytisknout, lze využít ze strany Zásikovny službu "Reklamační asistent" .
Zásilku můžete podat na libovolné pobočce Zásilkovny, na které nabízí službu Reklamační asistent, spolu se sdělením čísla zásilky, které Vám zašleme. Označení zásilky pak zajstí obsluha na dané pobočce poskytující tuto službu.
Ověřte si, že Vámi vybraná pobočka službu poskytuje! V detailu pobočky jsou ikony služeb, které daná pobočka poskytuje. Hledejte tuto ikonu: .