Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 300,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
07.05.2021
Barefootové bačkůrky Beda boty - porovnání s variantou SLIM
Dobrý den,  zde Vám přehledně shrneme rozíl mezi barefootovými bačkorkami Beda Boty 060010/W a variantou 060010/W/02 SLIM. Velikostní tabulka 060010... číst celé
22.05.2022
ÚPRAVA CEN DOPRAVY
Vážené zákaznice, vážení zákazníci, v reakci na zvýšení cen dopravy jednotlivých poskytovatelů dochází od 1.6.2022 k úpravě cen všech způsobů dopravy... číst celé
26.04.2022
Bačkory BEDA BOTY 060010/W - doprava zdarma
26/04/2022 Nyní Vám nabízíme na barefootové bačkory Beda dopravu ZDARMA ;-) Vybírejte zde: 060010/W 060010/W/02 SLIM  060010/BA Využijte dop... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Výměna, reklamace, OP
  3. REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Prodávající: HopHopShop, Dana Šašková

se sídlem (kontaktní adresa): Na Konvářce 2039/19, 15000 Praha 5

 

Tento reklamační řád upravuje obchodní vztah mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem.

 

1) Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

2) Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na jeho kontaktní adrese (adresa sídla).

V případě uplatnění reklamace kupující:

- informuje prodávajícího telefonicky +(420 737 132 290) či emailem (info@hophopshop.cz), popř. písemně na kontaktní adresu

- odešle zboží na adresu prodávajícího (zásilky na dobírku prodávající nepřebírá)

Kupující je při odeslání povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení při dopravě. Ke zboží přiloží kupující fakturu či jiný doklad o zakoupení, popis reklamované vady, návrh na řešení reklamace. Reklamace bude vyřízena dle zákonných podmínek.

 

3) Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

 

4) Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

-   má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

-   se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

-   zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

-   je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

-   zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

5) Záruční doba nového zboží zakoupeného kupujícím od prodávajícího je 24 měsíců. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

 

6) V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek zcela řádně užíván a tuto vadu:

- lze odstranit, má kupující právo ne bezplatnou opravu. Pokud se jedná o odstranitelnou vadu na novém, nepoužitém výrobku, má kupující právo na výměnu vadného zboží za bezvadné. V případě, že oprava zboží, výměna zboží není možná či prodávající nezjedná nápravu v přiměřené lhůtě, pak má kupující právo na přiměřenou slevu z kupní ceny zboží.

- nelze odstranit a povaha vady je taková, že brání řádnému užívání zboží jako zboží bez vady, pak má kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má kupující právo na odstoupení od smlouvy.

 

Právo na výměnu vadného zboží za bezvadné má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro výskyt většího počtu vad. V takovém případě má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil.

 

7) Ustanovení uvedená v čl. 5 se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

 

8) Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta se může změnit, pokud se tak prodávající a kupující dohodnou. O uplatnění a vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího telefonicky či emailem.

V případě sporné reklamace rozhodne prodávající o jejím přijetí či nepřijetí do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla reklamace uplatněna.

 

9) Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby a na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním.

 

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené:

- nesprávným užíváním,

- nedodržením návodu,

- nevhodnou údržbou, nebo

nesprávným skladováním.

 

U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

 

Nárok na uplatnění práv ze záruky zaniká také v případech:

- mechanické poškození zboží kupujícím,

- vady vzniklé běžným používáním,

- nesprávným používáním výrobku,

- nesprávným skladováním,

- zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

Proč nakupovat u nás?
  • Veškeré položky skladem

  • Kvalita prověřená zákazníky

  • Bezproblémová výměna

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz