REKLAMACE
Snažíme se mít v našem eshopu cenově dostupné, ale zároveň zboží, jehož kvalita a zpracování je na dobré úrovni. Přesto se někdy stane, že daný kus či pár může být z výroby vadný a vada nebyla na první pohled zřejmá. Pokud se tak náhodou stane, obraťte se na nás.
Kontaktujte nás buď telefonicky na telefnonní číslo +420 734 307 487 nebo emailem na info@hophopshop.cz, sdělte nám jaký máte problém a my se vynasnažíme Vám vyjít vstříc.
Postup při reklamaci zboží:
1) Zavoláte nebo napíšete nám a domluvíme se na dalším postupu.
2) Zašlete nám zboží zpět (Česká pošta - Doporučený balíček, Doporučené psaní, Cenné psaní; Zásilkovna, kurýrní služba...), poštovné za reklamované zboží hradíte v první fázi Vy.
Nezasílejte nám zásilky na dobírku, takové zásilky nepřejímáme.
Zásilku převezmeme, posoudíme stav zboží a Vaši reklamaci a proces pokračuje k dalšímu bodu.
3a) Uznaná reklamace
- zboží opravíme a zašleme Vám na zpět vč. poštovného za zaslání reklamovaného zboží k nám, nebo
- v případě neodstranitelné vady Vám zašleme náhradní zboží
(Vrácení peněz je možné ve výjimečných případech po oboustranné dohodě či pokud se vada opakuje.)
3b) Neuznaná reklamace
Zboží Vám zašleme nazpět.