Doručení do Vánoc : objednávky provedené do 18.12.2022. Poslední objednávky v roce 2022 budou odeslány 23.12.2022.  Dovolená od 23.12.2022 do 2.1.2023. E-shop se zase naplno rozeběhne 3.1.2023.
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 300,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
29.11.2022
DORUČENÍ DO VÁNOC / DOVOLENÁ
Vánoce se kvapem blíží a my pro Vás máme několik důležitých zpráv: Doručení do Vánoc zaručujeme pro objednávky provedené do 18.12.2022. Doporučujeme ... číst celé
30.11.2022
Novinka! Super lehké sněhule ALEX
Novinka! Naskladnili jsme superlehké sněhule Alex od Demaru. Spodní část a podešev je vyrobena z kopolymeru EVA, který je velmi lehký, vodonepropust... číst celé
07.05.2021
Barefootové bačkůrky Beda boty - porovnání s variantou SLIM
Dobrý den,  zde Vám přehledně shrneme rozíl mezi barefootovými bačkorkami Beda Boty 060010/W a variantou 060010/W/02 SLIM. Velikostní tabulka 060010... číst celé
Zobrazit všechny novinky

REKLAMACE

Snažíme se mít v našem eshopu cenově dostupné, ale zároveň zboží,  jehož kvalita a zpracování je na dobré úrovni. Přesto se někdy stane, že daný kus či pár může být z výroby vadný a vada nebyla na první pohled zřejmá.

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Za vadu však nelze považovat změnu na zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení či nesprávného používání.

Uvědomte si prosím, že zákonem stanovená doba pro uplatnění práva z vady a životnost např. obuvi jsou různé pojmy. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání. To znamená, že při intenzivním používání dojde k opotřebení obuvi mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž vznikne spotřebiteli právo z vady.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

Kontaktujte nás buď telefonicky na telefonní číslo +420 737 132 290 nebo emailem na info@hophopshop.cz, sdělte nám jaký máte problém a my se vynasnažíme Vám vyjít vstříc.

 

Postup při reklamaci zboží:

1) Zavoláte nebo napíšete nám a domluvíme se na dalším postupu.

 

2) Zašlete nám zboží zpět (poštovné za zaslání reklamované zboží hradíte v první fázi Vy, v případě uznání reklamace Vám bude uhrazeno).

Zásilku nám můžete poslat na naši adresu HopHopShop.cz, Na Konvářce 19, 150 00 Praha 5, nebo můžete využít služby Zásilkovny a zaslat nám reklamaci na pobočku A Pyro ohňostroje s.r.o., Radlická 462/19, 150 00 Praha 5.

Pokud nám budete zásilku zasílat na pobočku Zásilkovny, do kontaktních údajů prosím vyplňte tel. +420 737 132 290 a email info@hophopshop.cz.

Do zásilky prosím přiložte kopii faktury a připište prosím, o co se jedná.

Nezasílejte nám prosím zásilky na dobírku, takové zásilky nepřejímáme.

 

3) Zásilku převezmeme, posoudíme stav zboží nebo zboží přepošleme k reklamaci výrobci a proces pokračuje k dalšímu bodu.

 

4)

4a) Uznaná reklamace

- zboží bude opraveno a zasláno Vám zpět vč. poštovného za zaslání reklamovaného zboží k nám, nebo

- v případě neodstranitelné vady Vám zašleme náhradní zboží

(Vrácení peněz je možné ve výjimečných případech po oboustranné dohodě či pokud se vada opakuje.)

4b) Neuznaná reklamace

Zboží Vám zašleme nazpět.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Proč nakupovat u nás?
  • Veškeré položky skladem

  • Kvalita prověřená zákazníky

  • Bezproblémová výměna

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz